Preventivna medicina

U Poliklinici Orlando svojim pacijentima pružamo ekskluzivnu uslugu očuvanja zdravlja i preveniranja prerane pojave degenerativnih bolesti. Moderna preventivna medicina uspostavlja ravnotežu u organizmu, ondje gdje je porušena, a zdrav organizam podupire u njegovu nastojanju da takav dugo ostane.

Dok konvencionalna medicina čeka da se razbolite i tek tada djeluje, preventivna medicina pokušava ukloniti uzrok u njegovu korijenu. Konvencionalna se medicina ne pita o uzrocima, ona samo liječi posljedicu i simptom, dok se preventivna medicina bavi uzrocima i na njih se fokusira. Danas je znanost utvrdila moguće uzroke bolesti, jednako tako i rješenja, a preventivna se medicina koristi tim suvremenim znanstvenim dostignućima. Konvencionalna medicina je institucionalizirana, provodi se u mjestima gdje vlada stroga hijerarhija i odluke se donose s vrha, a pacijent dobiva terapiju prema algoritmu. Preventivna medicina provodi se u malim organizacijama gdje se liječniku ostavlja dovoljno vremena da upozna pacijenta i da ga savjetuje individualno, prema njegovim potrebama i mogućnostima, ali u okviru znanosti i medicine bazirane na dokazima.

Za razliku od konvencionalnog liječenja koje može provoditi liječnik početnik, jer smjernice postavljaju stručna društva pa nije potrebno veliko znanje i iskustvo, preventivnu medicinu može provoditi samo vrlo iskusan liječnik, s desetcima godina radnog staža, koji je upoznao mnoge aspekte ljudskog bića, i zdravog i bolesnog, te svoju metodu liječenja koncipira koristeći svoje osobno iskustvo i velika znanja koje svakodnevno dolaze iz struke i znanosti. U tom slučaju pacijent je aktivan sudionik koji, uz liječnika kao savjetodavca, mijenja svoj okoliš i postaje zdraviji.

Nasuprot konvencionalnoj medicini koja upotrebljava farmakološke pripravke – lijekove, preventivna medicina koristi tvari iz prirode u njihovu originalnom obliku ili transformirane na način da potpuno odgovaraju ljudski proizvedenim supstancijama (hormoni, minerali, vitamini, oligoelementi). Preventivna medicina nadoknađuje tijelu nedostatke, dok konvencionalna liječi simptom bolesti. Liječnici konvencionalne medicine rade u sustavima koji su često nehumani, preopterećeni su radnim satima, umorni i bolesni, dok se liječnici preventivne medicine zdravo hrane, uzimaju mnoge dodatke prehrani, bave se fizičkom aktivnošću i često puta svoje osobno iskustvo dijele s pacijentom.

Preventivna medicina pomaže vam da zdravo starite, bez bolova i uzimanja lijekova. Kroz dodatke prehrani i prirodne tvari, biljke i pripravke, smanjujemo upalu u tijelu i sprječavamo degenerativne procese, nadoknadom hormona usporavamo starenje, a eliminacijom tijelu stranih kemikalija potičemo normalan metabolizam.

U Poliklinici Orlando organiziramo radionice na kojima možete saznati o prevenciji zdravlja i sprječavanju i liječenju degenerativnih bolesti, dobiti konkretne upute o prehrani, spavanju i relaksaciji, kao i listu prirodnih preparata i dodataka prehrani koje trebate uzimati. Jednako tako organiziramo individualna savjetovanja na kojima smo usredotočeni samo na vas i vašu želju ili problem te zajedno određujemo vaše buduće ciljeve u ostvarenju idealnog zdravlja.

Teme naših radionica:

– Štitnjača (osnove, napredna liječenja /terapija)

– Menopauza i andropauza

– Pro-aging

– Zašto i kako uzimati dodatke prehrani

Dodaj komentar

Sigurnosni kod